Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2008 15:30 - Към Ноември по Декември
Автор: daliq Категория: Изкуство   
Прочетен: 2203 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 29.11.2008 09:44


Преди да залезеш от благоуханния слънчев Лотос

преразпитай сърцето-така ли желае

в заблуда да се закопае

от росния дъжд,идващ днес

идващ да ме пожелае

Седефените капки ме желаят
така ме желаят....
От Венера ухаят листите ми в причернена снежинка
Разцветът ми в дъжд ухае на сняг

Всеки праг е всеки път на тази земя
и от локви-пръски
Венерините Делти разтварят се дръзки

 

Снощи беше тишината в премълчаната болка
засукана ролка от букли-
галеща
гъделичкаща еротика
Сексуалност
Луната скриваща се в изглед е
Пречистена роса
РОСИ...
и дъждът ми гали разхвърлени самоволно
Коси...
Небето нямо на погледи е

Ще поглеждам
Ще поглеждам

Слънцето скрито непридомно във Вселенския Космос е

Обичай
не
Отчитай

Разчитай при своя летеж,
радост посипана в дневна скреж

Кожата ти магентично придомва
Несъстоятелна съм
от
загорелите ти пръски
по-тъмни от матови
......
Много преди
Отдавна
от сезонност по ноември
Желанията бях издрала в ненаситен рев
После ги помилвах
най-най в сетен въздух ---освободих ги в бяло поле
Забравата я повинях
Не и себе си
Осиротях на молитви
Обогатях на реликви
Аз съм грях
Аз съм грях
Ще ни заухае пух-сняг

Грях сме след всяка Зора  надаваща студенина

Дъждът ме желае
Така ме желае

Венера,
вече затихна
Аленото прихна по скулите ми
Такава -  каквато съм 
Открих се
Алена Разтворена
Безвременно възбудена...





Тагове:   ноември,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: daliq
Категория: Изкуство
Прочетен: 385219
Постинги: 306
Коментари: 89
Гласове: 3148
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930