Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.10.2008 13:15 - Отворен край
Автор: daliq Категория: Изкуство   
Прочетен: 1399 Коментари: 1 Гласове:
0

Последна промяна: 08.10.2008 11:19


imageimageimageimageimageimageimageНима ми е нужно пространство всред Вселени и отчитане на секунди?...
Всяка душа е безутешна Вселена
Покълвам от песъчинките щастие
Посървам щом има спомени да навяват тъга....
Давала съм и празни обещания понякога,
подхвърляла съм напразни надежди....
(може би) Сътворявала съм мечти в стихове,а те са се превръщали в Илюзия
Аз самата ли съм живяла в лъжа,мислейки,че една неизживяна жажда ще покълне?!....
Все пак
покълвам
непонятно....
за всеки въпрос няма винаги известен отговор
покълвам
садя градини и обгрижвам красиви цветя,плод и воля на съдбата....
разцъфват пред очите ми....
Всред Вселенски души,докато живеем на тази Земя
движим в ограничено пространство ВРЕМЕ
Навява ме понякога боязън,че римите изписани в стихове
дават илюзорна,нереална представа....
дарявала съм идилия....Но идилията синхронизира съзвучие !....
Имаше дни-пишех от копнеж и въздушно вълнение...
Незная,нужно ли е извинение....
Имаше дни-пишех от болка и тъга
Сътворих и среднощни стихове
Някои от тях се вплитаха в чувствени Митове
Пишех и в напъпнала Зора
когато около мен
всичко спеше
само ти и аз бяхме будни.....
Дойде момента на реалността...
оттогава чувствам радоста
Не мога да избягам от думите
ВЕЧНО
ЗАВИНАГИ
ОБИЧАМ
Ако преди съм заблуждавала
ако съм съжалявала
преди всичко чувствено съм изживявала....
Създадох една Черно-Бяла История
Но моногамна
преминаваща през перипетии
с единствената цел-да освободя илюзията от мечтата...
да осъзная реалността
да вкуся страстта
Закърпвам Черно-Бялата История с отворен край!....
Разграничавайте илюзия и любов
мечта и реалност
блян,копнеж,жажда,споделеност
с Истината!
"Не съдете,нравоучете"
.....
Идва нощ,когато в точен час търсим времето си за реалност....
Все пак
Ако на любимият  ми му е нужно пространство
Не мога да споделя този различен възглед за Свобода
За Мен любовта е духовно пиянство
безпаметно странство
Не ми е нужна Свобода,
не ми е нужно пространство
Желая Духовна Широта !




Тагове:   край,   Отворен,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cornflower - хареса ми
08.10.2008 12:17
всяка душа е безутешна вселена
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: daliq
Категория: Изкуство
Прочетен: 385271
Постинги: 306
Коментари: 89
Гласове: 3148
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930